5 תשובות
לגמרי הגיוני ומוצדק.. כלכך חבל שבנות צריכות לחוות את זה
הגיוני, חשוב להיזהר ולשים לב
כן זה מזעזע אבל תמיד צריך להזהר
כן שמו לי סם אונס,
זה הגיוני ועצוב בו זמנית
ואני גם ככה