8 תשובות
לא
לא עשיתי את זה ולא עשיתי את זה
המצב הנפשי שלי אגב מצויין
מי ששופט זה לגמרי שלו, הכי לא מעניין בארץ
לא עשיתי את זה ולא עשיתי את זה
המצב הנפשי שלי אגב מצויין
מי ששופט זה לגמרי שלו, הכי לא מעניין בארץ
לא
לא, למה שנישפוט .
לא בגלל שאני מבינה את הסיטואציה הרגשית הזאת. גם אם הוא לא עשה בלי קשר למצב נפשי לא הייתי שופטת
ממש לא. המערכת הזאת יכולה ממש לדכא
מדבר מישהו שנמצא בה כרגע גם..
ובקשר לשירות לאומי אני מכיר בנות שסבלו שם אז לא אשפוט גם
מדבר מישהו שנמצא בה כרגע גם..
ובקשר לשירות לאומי אני מכיר בנות שסבלו שם אז לא אשפוט גם
לא
לא
לא זה לא מעניין אותי
באותו הנושא: