17 תשובות
לא מה פתאום
קודם כל כן, למה שתעשה שירות לאומי ולא צבא?
לא הייתי מקבל מישהי כזאת לעבודה שלי.
לא הייתי מקבל מישהי כזאת לעבודה שלי.
שואל השאלה:
קיבלתי פטור ואני לא יודעת מה לעשות ואני לא מפסיקה לבכות
קיבלתי פטור ואני לא יודעת מה לעשות ואני לא מפסיקה לבכות
אנונימית
לא ממש זה די נפוץ אצל בנות... לדעתי הן תורמות הרבה יותר בשירות לאומי מאשר בצבא אבל כל אחד והדעות שלו
אל תעשי שירות בכלל בשביל מה לבזבז זמן? תתחילי את החיים.
באמת שהכל טוב זה לא מוריד בכלל
ממש לא
מלא בנות עושות שירות לאומי זה לא פחות חשוב ואפילוצלפעמים יותר עוזר למדינה מאשר צבא
ממש לא הכל בסדר
yonush - להפלות מישהו בקבלה לעבודה על הבסיס הזה זו עבירה. מקווה בשבילך שלא תהיה מעסיק, כי עם הגישה הזו אתה תסתבך מאוד מהר.
אתה גם לא יכול לדעת למה האדם שמולך עשה שירות לאומי. פטור מצה"ל אפשר לקבל מהמון המון סיבות - מצב כלכלי קשה בבית, בעיה רפואית, עניין נפשי וכו'. מי אתה שתשפוט אותה?
אתה גם לא יכול לדעת למה האדם שמולך עשה שירות לאומי. פטור מצה"ל אפשר לקבל מהמון המון סיבות - מצב כלכלי קשה בבית, בעיה רפואית, עניין נפשי וכו'. מי אתה שתשפוט אותה?
שואל השאלה:
קשה לי לנשום וממש רע לי אוף
קשה לי לנשום וממש רע לי אוף
אנונימית
שואל השאלה:
אחותי פשוט נורא שופטת אני מרגישה.
גם כל החיים שלי שידעתי שאתגייס בגיל 18 ופתאום זה לא כזה ברור ואני לא יודעת מה לעשות
חשבתי להתנדב אבל זה ממש לא אותו דבר וגם רחוק מהבית שלי ואפשר רק יומיות
אני רוצה שירות לאומי כנראה אבל לא מצליחה להחליט ופוחדת שאסתכל אחורה ואתחרט, כי זה כזה שמעתי שהצבא זו אבן דרך בחיים של כולם וארגיש שונה כל כך
אחותי פשוט נורא שופטת אני מרגישה.
גם כל החיים שלי שידעתי שאתגייס בגיל 18 ופתאום זה לא כזה ברור ואני לא יודעת מה לעשות
חשבתי להתנדב אבל זה ממש לא אותו דבר וגם רחוק מהבית שלי ואפשר רק יומיות
אני רוצה שירות לאומי כנראה אבל לא מצליחה להחליט ופוחדת שאסתכל אחורה ואתחרט, כי זה כזה שמעתי שהצבא זו אבן דרך בחיים של כולם וארגיש שונה כל כך
אנונימית
את יכולה להתנדב אבל בשביל מה? הצבא זה חרא של דבר, עדיף לעשות שירות לאומי.
ממש ממש לא הכל טוב
כן , סורי
אנונימי
ממש לא
באותו הנושא: