התחברות
הרשמה
בנים, אם היה לכם משהו אחד שהייתם יכולים לומר לבחורה והיא הייתה חייבת לעשות מה הייתם אומרים?
2 בנובמבר 2022, 23:37
בנות
2 תשובות
כלום, אני לא אוהב להתייחס לבחורות כאילו הן משתרות ושפוטות שלי
ח
חתולים לשלטון
כלום.. מרגיש לי די מוזר
מעדיף שלבחורה יהיה רצון חופשי
.
.alon נחסמתי
באותו הנושא:
מי שהיה/נמצא/יודע משהו על פוריקט הילה יכול לומר לי איך הולך שם?
אם הייתם יכולים להגיד משהו לילד שהייתם לפני 5 שנים, מה הייתם אומרים?
תכתבו משהו שהייתם רוצים לומר להם אבל אתם לא יכולים....
תכתבו משהו שהייתם רוצים עכשיו לומר למישהו , אבל אין לכם את האומץ .
אם הייתם יכולים לומר לעצמכם של לפני 3 שנים משהו, מה הייתם אומרים?
בנים, אם היה לכם משהו אחד שהייתם יכולים לומר לבחורה והיא הייתה חייבת לעשות מה הייתם אומרים?
מישהו שהיה/ מכיר מישהו שהיה שמחלקת הפרעות אכילה בתל השומר ויכול לומר איך זה?
אנשים שהיה להם גשר ויכולים לומר לי אם זה היה שווה את זה?
בנים מה המשקל המקסימלי שהייתם יכולים לצאת עם מישהי ?
מישהו שהיה בתכנית אלפא יכול לומר לי אם זה כיף ויעזור לי בחיים?
האם יש משהו שהייתם רוצים לומר למישהו אבל אין לכם אומץ?