16 תשובות
שואל השאלה:
ממש הרגעת אותי תודה רבה אנונימית ויש לי רגע שאלה אחרונה, זה נכון אבל שבכל אזור הפוריקט עם אנשים מסוג שונה? כאילו יש כאלה שיהיו כמו משפחה ויש כאלה שבאמת בסיכון ומעשנים ושותים ובגלל זה אני מפחדת שאני אלך לשם ולא אצליח להסתדר
אנונימית
וואי אני שם ואני גם בכיתה ט אנשים ממש נחמדים לגמרי ממליצה
זה לא סותר אחד את השני
וכן לפי מה שאני זוכרת כולם שם היו מעשנים אבל גם המורים ככה אז לא עושים בעיות למי שמעשן
ואם את רוצה לעבור לשם רק בשביל הלימודים אין לך מה לדאוג לגבי להסתדר עם אנשים כי די שקט ורגוע שם ולפעמים את יכולה להיות בשיעור לבד
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אנונימית תודה ממש עזרת לי :)
אנונימית
שואל השאלה:
luc xd
באיזה עיר הפורייקט אצלך?
אנונימית
חולון
בכיף
אם ישלך עוד שאלות מוזמנת לשאול:)
אנונימית
שואל השאלה:
^את האמת יש לי עוד אבל את לא חייבת לענות על הכל או בכלל כי אני יוצאת חופרת :/..

מתי בדרך כלל מתחילים את היום שם וכמה פעמים בשבוע לומדים? יש הפסקות בין לבין? ואיך הכיתות מתנהלות שם נגיד יש שם כמה כיתות של ט' ובכל כיתה רק ארבע שלושה תלמידים?
אנונימית
ב10 אבל לפעמים יותר מאוחר כי מבטלים שיעורים או אם סיימת בגרויות את לא חייבת ללמוד בשיעור יותר
אבל תכלס את יכולה להגיע מתי שנוח לך(לא בהגזמה כמובן)ולא יכעסו עלייך
לומדים 5-4 אבל זה תלוי כמה שיעורים נשאר לך
ואת יכולה לקחת הפסקה מתי שבאלך
אין כיתה מסויימת זה יותר כיתה לכל שיעור ואז את פשוט הולכת לכיתות לפי המערכת שלך וכן אין הרבה תלמידים בשיעור ולפעמים את לומדת לבד עם המורה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית את מדהימה באמת תודה רצח שאת עונה לי על כל זה זה נורא חשוב לי :)
בגלל החרדה חברתית שלי אני רוצה לדעת אם יש שם המון נערים
זה מצומצם ממש נכון?
אנונימית
בכיףף
כן אין שם הרבה אבל אני בטוחה שתסתדרי איתם
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה באמת עזרת לי ברמות
יש לך אולי טיק טוק או אינסטגרם שאני אוכל לדבר איתך על זה אם אצטרך? כי אני לא מכירה אף אחד שבאמת מבין בפוריקט הזה וגם אם אני רוצה לשאול אמרו לי שאני צריכה לערב קבסית שתסביר לי :/
אנונימית
דברי איתי בפרטי
אנונימית
ברורר יש שפ אנשים מכל הסוגים כולם שם כמו משפחה
וגם הבנים שם יותר בוגרים וחברותיים מבנים בבית ספר רגיל
ואצלנו היינו מבשלים כמעט כל יופ ואוכלים ביחד וזה בחירה שלך את יכולה ללמוד וללכת זה מה שעשיתי למרות שממליצה לך להתחבר לאנשים
ובאזור המרכז
אנונימית
שואל השאלה:
^הם יקבלו אותי גם אם אני דתיה?
אני מפחדת כי בחיים לא הייתי במסגרת עם בנים ואני לא רוצה להתנהג מוזר.
את יכולה להגיד לי אם יש שם עוד אינטראקציות חברתיות או שזה רק לבוא וללמוד? ובאיזה אזור הפוריקט אצלך?
אנונימית
שמעי שזה הבית ספר הכי טוב שיש
איפה שאני הייתי האנשים היו ממש מכילים מאוד מקבליפ ונחמדים
ובנוגע ללימודים את יכולנ לקחת את זה בקצב שלך והם יבינו אותך ולא ילחצו עלייך
אנונימית