4 תשובות
בהרצליה
שואל השאלה:
במרכז !! אם יש לכם מקום
במרכז !! אם יש לכם מקום
אנונימית
בראשון, בעיר יש מקום שקוראים לו "לאורנדו" הדפסתי שם בוקסר עם תמונה יש אש, ויש להם להדפיס על הכלל
אתר "אדיב"
באותו הנושא: