6 תשובות
יש בסנטר מעין מכונה גדולה כתמונה כזאת גדולה לדעתי זה ליד ארומה ואפשר להדפיס בה תמונות (האיכות מעולה) ישירות מהטלפון וזה יוצא בערך 1 לתמונה וזה מעולה ויש מלא פיצרים ואפשרויות וגדלים ואפילו אפשרות לעשות לוח שנה בעיצוב אישי ב5 אם אני לא טועה וזה ממש קל ואיכותי
כתומה**
שואל השאלה:
^^אני בהלם הייתי מלא פעמים בסנטר ואף פעם לא ראיתי שיש שם ארומה
^^אני בהלם הייתי מלא פעמים בסנטר ואף פעם לא ראיתי שיש שם ארומה
אנונימי
יש בגבעתיים בקניון את החנות הזאת ליד הגלידה שם קומה שלישית מול דלתא נראלי
תכלס יש גם את החנות הזאת בעזריאלי ליד אבולעפיה
תכלס יש גם את החנות הזאת בעזריאלי ליד אבולעפיה
שואל השאלה:
אוקיי ממש תודה לך!! אני אלך השבוע
אוקיי ממש תודה לך!! אני אלך השבוע
אנונימי
^^ יש כןן בעיקרון זה איפה שהריבר אז פשוט עולים קומה למעלה כזה בערך וזה ממש שם זה מצד ימין של הריבר כלפי מעלה
באותו הנושא: