4 תשובות
בדיוק אני בעצמי לא מבין למה השאר תקועים בתחת של עצמם, אני להטב שמצביע ט, המדינה חשובה לי יותר .
לא חשוב יותר. פשוט חבל שאין מפלגה שהיא גם ימנית וגם בעד הלהט"ב..
ואנשים מהלהט"ב בדרך כלל לא יצביעו בעד אנשים שלא רוצים לתת להם זכויות בסיסיות...
ואנשים מהלהט"ב בדרך כלל לא יצביעו בעד אנשים שלא רוצים לתת להם זכויות בסיסיות...
אנונימית
חח באמת בדיחה
בחיים לא אבין את האנשים שבאמת חושבים ככה
באותו הנושא: