4 תשובות
למה כואב לראות את זה לא הבנתי? מה רע ב2 התרבויות?
מסכימה. ממש סבלתי מזה לארץ. ליטרלי חזרתי לשורשים (אירופה) כי אני לא יכולתי לסבול יותר תרבות מזרחית, גזענות ובדיחות על אשכנזים. באירופה אני מרגישה בבית, בארץ אני מרגישה במרוקו. סליחה, להשוות את הישראלים למרוקאים זה להעליב אותם, מרוקאים (אמייתים) הם הרבה יותר מנומסים מישראלים
אבל כשאני בארץ אני אכן מרגישה שאני נמצאת בשוק במצרים. אפילו מצרי אמר שהתרבות בישראל דומה בול לתרבות המצרית... ומיצרית ערבית לא מצרים העתיקה -.-
אבל כשאני בארץ אני אכן מרגישה שאני נמצאת בשוק במצרים. אפילו מצרי אמר שהתרבות בישראל דומה בול לתרבות המצרית... ומיצרית ערבית לא מצרים העתיקה -.-
מסכימה :(
למה זה כואב? מה הבעיה בתרבות מזרחית
בכללי תזכור שאנחנו נמצאים במזרח התיכון לא באירופה, הגיוני שתהיה פה במדינה תרבות דומה למדינות מזרח תיכוניות.
בכללי תזכור שאנחנו נמצאים במזרח התיכון לא באירופה, הגיוני שתהיה פה במדינה תרבות דומה למדינות מזרח תיכוניות.
אנונימית
באותו הנושא: