11 תשובות
שואל השאלה:
*10 שניות


ומי לעזאזל הספיק לנעוץ השאלה פחות מדקה באוויר
אנונימית
תלוי בהשקעה אבל הייתי אומרת חצי שעה - שעה וחצי
תלוי איזה
מעברים יכול לקחת אפילו מעל 4 שעות
velocity מקסימום שעה וחצי
עורכת באפטר אפקטס
capcut זה לא עריכה
סורי נוט סורי❤
אנונימית
שואל השאלה:
לא שאלתי
סורי נוט סורי ❤
אנונימית
אהה אוי לא ראיתי שכתוב capcut
אני עורכת באלייט מושן
שואל השאלה:
לאלא זה גם בסדר
זאת גם אפליקציה לעריכה
אנונימית
תלוי איזה אדיט אבל אני עורכת באפטר אז לא יודעת
כאילו איזה סגנון?
שואל השאלה:
לא משנה
אני פשוט יותר זמינה בטלפון אז יותר קל לי להשקיע שם
אנונימית
תלוי. אם זה סרטון בלי מעברים אלא פשוט יותר (povs או שיר כתוביות וקטע ממשהו ערוך) סביבות החצי שעה (בלי הורדת הסרטונים)
עם מעברים זה מסובך יותר. הכי הרבה זמן שהשקעתי היה סביבות השעה לפני איזה שנה, סרטון מטורף