5 תשובות
אני אישית שרמת שלא מצליחה להתמודד עם capcut זה לא אפליקצייה שנעימה לי לערוך בה.
אני משתמשת בvn
למה את מתכוונת? אם את מתכוונת לפלאשים אז פשוט מתי שהמוסיקה מגיעה לחלק שאני צריכה לשים בו פלאש אני פשוט עוצרת עושה את זה, אם את רוצה אני יכולה לתת לך מדריך לפלאשים
^אני אשמח למדריך
שואל השאלה:
אשמח למדריך
הסרטונים שאני עושה פשוט לא בקצב של המוזיקה
אנונימית
אני אשלח קישור למדריך אחרי החג