4 תשובות
בטח שזה הגיוני
ברור היא פגעה בך והייתה אם מישהו אחר זה הגיוני שלא תוכל להסתכל עלייה
כמו שצריך אל תסתכל עלייה אפילו לא פעם אחת וזרוק אותה
שואל השאלה:
לא בגדתי בה
לא בגדתי בה
אנונימי
באותו הנושא: