119 תשובות
שואל השאלה:
גיליתי את זה כי "חבר" שלי שלח לי תמונות שלהם מתנשקים
אנונימי
חד משמעית אל
היא אפילו לא זאת שאמרה לך
תפוס מרחק
^^^נו? יכול להיות שהוא אנ0 אותה או משהו והיא פשוט לא מספרת
נ.ב הייתי אומרת את זה גם אם בת הייתה שואלת את השאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אחרי שגיליתי ואמרתי לה
היא הגיעה לבית שלה ובכתה
אנונימי
שואל השאלה:
שלי
אנונימי
שואל השאלה:
אני ממש אוהב אותה עדיין
אבל אין בי את האמון האמיתי שהיה לי בה לפני שזה קרה
אנונימי
^
וזה נורא הגיוני
טןב אין לי כוח
היא אוהבת אותך עדיין
אתה אוהב אותה עדיין
תחזרו, מאוד פשוט ותבנו את האמון שלכם אחד בשנייה חזרה
תסלח לה
לא לעשות את זה יהיה סתם מתוך אגו
שואל השאלה:
ואמרתי לה את זה
והיא אמרה לי שהיא מבטיחה לי שהיא לא תפגש עם בנים שיכול להיות לה קטע איתם בלעדיי
אנונימי
תעיף אותה לארבע רוחות השמיים
כלבה שלא יכולה לשמור תרגליים שלה סגורות
שואל השאלה:
למה היא עשתה את זה אם היא אוהבת אותי?
למה היא צריכה ללכת איתו?
כי הוא חתיך?
למה היא הייתה צריכה להתנהג כל כך שטחי ואז לצפות ממני שאני אתחשב ברגשות העמוקים שלה
אנונימי
שואל השאלה:
למה דווקא בת כמוה
שחשבתי שהיא שונה מהבנות האחרות
לא מתפתה אחרי היופי והכריזמטיות
ויותר חשוב לה נאמנות ואהבה
דווקא היא נפלה בזה
איך אפשר לסמוך בה שוב
אנונימי
כן מאמי תמשיך להתעלם מהתגובות פה
תחזור אליה
אנונימית
שואל השאלה:
ואיזה חבר כלב
מבטיח הייתי הורג אותו
אם הייתי בן אדם קצת פחות נורמלי
למה הוא לא יכל לשלוט על עצמו
אנונימי
כן, אתה לא היית שם, אתה לא יכול לדעת מה קרה בוודאות
אנונימית
ואז אומרים שאסור לסמוך על בנים:(
שואל השאלה:
עזבו אתכם שטויות
בסוף לא משנה כמה בת היא מיוחדת ועמוקה
בסוף את כל הבנות מעניין רק שרירים ויופי
אנונימי
אתה עכשיו פשוט מדבר שטויות מכלילות
אנונימית
שואל השאלה:
בואי נראה אותך עוברת בגידה מול הפנים שלך ולא לומר שטויות מכלילות
אנונימי
אנימתה
חבר שלי גמד תימני בתת משקל
ואני אמות בשבילו
לא כל הבנות פצועות
שואל השאלה:
אבל אני לא יכול להתנתק ממנה ככה
אני עוד זוכר לה את הימים הטובים אנחנו כבר 3 שנים ביחד מכיתה יא
יש לי כל כך הרבה זכרונות טובים ואושר ממנה
למה היא עשתה את זה
אנונימי
עברתי שלוש בגידות ואני עדיין לא אומרת שכל הבנים מסתכלים רק על הצ*צ* של הבנות שהם יוצאים איתן. בגידה זו לא סיבה להכללה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל חשבתי שהיא קצת יותר מזה
אנונימי
שואל השאלה:
אולי הייתי קשור מדי
מסור מדי
בנות אוהבות סטוציונר
שיהיה להן ריגוש לכמה שעות
מאשר אחד שיהיה מסור אליהן
ויתעניין אפילו במה הן אוכלות
אנונימי
שואל השאלה:
אבל flacko אתה צודק
אבל איך אני יוצא מזה
אנונימי
שואל השאלה:
איך אני יוצא מהבור הזה
אנונימי
אחי שים עליה ז*ן. היא בגדה לך באמון, אתה אהבת אותה, אין לה יותר הזדמנות לבנות את זה מחדש. היא טיפשה אם זה מה שהיא בחרה על פניך. אתה תמצא לך מישהי שתדע להעריך אותך ותאהב אותך כמו שאתה תאהב אותה.
שואל השאלה:
היא אומרת שהיא אוהבת אותי
אבל שהיא עשתה טעות והיא לא יודעת איך זה קרה לה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני לא יכול להשאיר אותה לבד ככה
אנונימי
אל תסמוך יותר עליה או על "החבר" הזה שלך!
נשבעת שזה טרול איבדתי כוחות כבר
אומרים לך תיפרד
אתה אומר: לא רוצה היא אמרה שזה בטעות והיא תהיה לבד ואני אוהב אותה
אומרים לך תישאר
אתה אומר: לא רוצה כל הבנות zונות
שואל השאלה:
אני פשוט לא יודע מה לעשות
אנונימי
תעשה אנדנדינו
שואל השאלה:
אולי פשוט אני אוותר לה?
במילא אני אהיה לבד אם לא עד שאני אמצא מישהי חדשה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני אשאר לבד והיא תישאר לבד
אנונימי
תיפרד ממנה, לא מגיע לה משוג* כמוך שלא מבין מה אומרים לו
אנונימית
רציתי להגיד לך בהתחלה , שתנסה להעביר את זה פעם 1 , ואם זה יקרה שוב תיפרד,

אבל.. איבדת אותי שרשמת שהיא תצא עם בנים אבל לא תצא עם מי שהיא חושבת שיהיה לה קטע איתו,

זאת אומרת שהיא תמשיך לצאת עם בנים,

אחי היא לא ראויה בשבילך.. תעזוב עכשיו
S.o
ממש לא!
לא מגיע לה אותך.
אתה תמצא מישהי הרבה יותר מתאימה, נחמדה, שלא תבגוד בך, תאמין לי.
להעיף אותה במידיי וגם אותו
אני לא הייתי סולחת
שואל השאלה:
אין לי סיכוי מולו הוא שנים בקרב מגע
אנונימי
אני מציעה שתנסו לבנות מחדש את האמון ביניכם, אבל אם אתה אפילו חושד בדבר הכי קטן, זרוק את המערכת יחסים הזו לפח
אנונימית
שואל השאלה:
ומה עם החבר?
אנונימי
אם אתה לא סומך עליה. אז אל.

היא ממש מעלה לי את העצבים
תנתק קשר איתה ואיתו
לא
בוגדים תמיד בוגדים
לסלוח, לא לחזור
לא הבנתי, שניכם הייתם לסביות (לא בקטע רע) ואז היא בגדה בך עם בן אחר???
אהה נכון
התבלבלתי לרגע
שואל השאלה:
טוב החלטתי לא לסלוח
מה אני עושה מכאן
איך אני מתרפא מכל מה שקרה?
אנונימי
תמשיך, תעבור הלאה.
תכיר חברים יותר טובים.
תעסיק את עצמך עם דברים שאתה אוהב, ככה שלא תחשוב עליהם.
מאמינה בך, בהצלחה!
שואל השאלה:
יש לי רעיון
אני אצא עם אקסית עם חבר שלי
להחזיר לו
אנונימי
שואל השאלה:
של
אנונימי
כן אותו תעיף, הוא לא חבר.
מגיע לך יותר
הוא ממש לא חבר
נשים נשים שק של נחשים

פשוט אל
ברור שהיא תבכה
תקשיב זה שהיא בוכה ומרגישה אשמה לא אומר שהיא לא תעשה את זה שוב
שואל השאלה:
אבל הבכי שלה שובר אותי
אנונימי
אני חושב שתדבר איתה ותחליטו מה לעשות אם להיפרד או להישאר אל תשאל פה אם להשאר איתה או להפרד כי פה אנשים לא יודעים על הקשר שהיה לכם ולא מבינים כלום פשוט דבר איתה
שואל השאלה:
היא רוצה להישאר
ברור שהיא רוצה
אני צריך להחליט
היא גם בוגדת בי
וגם גורם לי להיות בקטע הרע של המחליט
בוכה שאני שובר לה את הלב
אנונימי
אם תפרד ממנה ועדיין יש לך רגשות כלפיה אתה ממש תתאכזב כשהיא תמשיך ותעזוב אותך, אתה תתבאס כל החיים ויכול להיות שזה ישפיע לך על המשך החיים
שואל השאלה:
אבל אם אני אשאר איתה והיא תבגוד בי שוב?
אנונימי
אני חושב שתדברו ותחליטו שניכם
שואל השאלה:
אולי אני גם אבגוד ואז נהיה שווים
אנונימי
אני ממליץ לך לקחת את הסיכון הזה שהיא תבגוד בך שוב תהיה סלחן כלפיה ואני מבטיח לך שהיא תשתנה
אל תבגוד זה לא שווה את זה
שואל השאלה:
אולי להחליט שהיא לא נפגשת עם בנים בלעדיי כתנאי לזה?
אנונימי
אני מקווה שלא כי זה יהפוך לזוגיות לא בריאה בעליל
שואל השאלה:
משוב תלמידים
עברת בגידה פעם?
אנונימי
אל תחליט לה את זה, זה אסור וזה יהפוך מזוגיות לוגיות לא בריאה זה כאילו אתה עוקב אחריה וזה נחשב החפצת נשים ושובוניזם
וואלה כן ואני מבין את ההרגשה אבל דיברתי איתה והמשכתי הלאה
והחלטנו להיפרד
וואי תקשיב אני מזה מצטער אבל יש לי שיעור
פשוט לא אחי .
מצטער וזה יהיה קשה אם אתה תאמר לה ביי .
אבל לדעתי זה הדבר הנכון לעשות .
מי שבוגד הוא אדם...אין לזה מחילה .
ואגב תמיד כשיש את השאלות האלה רק על בת שבן בגד בה .
אז מה כל הבנות אומרות , תעיף אותה .
כי לבגידה אין מחילה וזה מעשה נוראי ! חדמש !אז תעשה תשיקול שלך , ומצטער שזה קרה לך
צריך ללכת
שואל השאלה:
אולי לפרסם לכולם את הסיפור עם החבר כדי שהבנות יתרחקו ממנו או לא לעשות את זה?
אנונימי
לא אל תנקום בו זה רק יעשה לך רע פשוט תאמר לו שאתה לא רוצה להיות חבר שלו יותר והוא יבין את הטעות שהוא עשה
לא עדיף שלא , תעביר ותשכח ממנה .
לנקום זה לא הרעיון , זה קטנוני , למרות שזה מספק וזה כיף מבין אותך וגם זה נובע מכעס .
מסכים איתך ! אבל עדיף שתתגבר עליה ותתקדם ותמצא את האחת הנכונה לך !
לדעתי האישית, לא משנה אם היא אהבת חיי ובגדה בי, זה שלום שלום , כי זה לא ייאמן , גם עם חבר שלי (שלך כאילו) וגם אם היא חשבה לעשות את זה אז היא לא באמת אוהבת אותי
או לפחות לא כמו שאני אותה .אז למה לי לבזבז אהבה על מישהי שלא אוהבת אותי כמו שאני אוצה או שאוהבת אותי מספיק עד שהיא מספיקה לבגוד בך . לא מתאים לדעתי .
ממש לא
שואל השאלה:
אני יכול לדמיין מצב שחברה שלה הייתה מפתה אותי והייתי נופל בזה
לפעמים לבן אדם יש ימים קשים והוא לא בדיוק שולט על עצמו
אנונימי
אז אתה בדיוק כמוה והודת בזה הרגע
קשה לך לעזוב אותה למרות מה שהיא עשתה כי אתה בול אותו דבר
מה זה בכלל אומר ימים קשים? איזה יום קשה מצדיק בגידה בבן זוג? אם היית מספיק חשוב לה אז תאמין לי שהיה לה המון שליטה עצמית
תתח עוד הזדמנות ותתחיחו דף חדש, בן אדם עושה בטויות בחיים שלו, תן לה לתקן
אתה סמרטוט אם אתה חוזר אלייה
תקשיב, "ימים קשים" זה סתם תירוץ. לא רק שהיא התנשקה עם חבר שלך, הם צילמו את זה. זה ממש לא היה סתם ולא היה חד פעמי, מגיע לה לבכות אחרי זה. אני מבינה שזה שובר אותך אבל מפה אתה רק תיפגע ותיהרס ותישבר מבפנים כי אתה כבר לא יכול לסמוך עליה. אם אתה לא רוצה לסיים את זה , קח זמן לבד, חודש, תתרחק ממנה ואז כבר תראה אם יתאים או לא. אני מצטערת בשבילך שככה המצב אבל אלה החיים הם לא הכי הוגנים. ובקשר אליך- אל תבגוד, אל תפרסם.
לא
גם אם היא באמת מצטערת
וגם אם זה באמת לא יקרה שוב
אין סיכוי שתסמוך עליה שוב
לא יגיע הרגע שבו היא תקבל סתם הודעה ואתה תתחיל להיכנס לסרטים מי זה ולמה
וזה לא אמור להיות ככה
אז, לא
ממש לא
לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא.
אל תעיז.
שתבכה! מגיע לה. אל תגרום לה לחשוב שאתה בכיס הקטן שלה.
ובנוגע ל"חבר" שלך? תנתק קשר גם איתו.
לא אל תעשה את זה לא משחקים בלב של מישהו רק בשביל לנקום במשהו
אל תשחק לאקסית שלו בלב היא ממש תתאכזב, יש פעמים שאנשים מתאבדים בגלל זה שמשחקים להם בלב
אעשה סיכום למה שאני חושבת:
א. תעזוב אותה ואותו, אם היא בגדה פעם אחת תמיד יש סיכון לפעם שנייה.
ב. זה היה חבר שלך, לא סתם, אז אתה יורת צריך לכעוס
ג. לא לסלוח לה
ד. תעבור הלאה, תמצא מישהי נחמדה יותר
ה. אל לנקום, אל תהפוך לאותו בן אדם שהיא, תהיה חכם וצודק.
ו. יש לי רעיון לנקמה ממש טובה בעצם: תראה לה שזה לא משפיע עליך.
שתמשיך לבכות. גם אקס שלי היה בוכה ככה ואומר שהוא אוהב רק אותי וביקש שאסלח לו וכו'.
אבל נחש מה? בוגדים תמיד ישארו בוגדים. לא מגיע להם צ'אנס שני. תזרוק אותה לעזאזל ותוודא שהיא יודעת איזה בנאדם זבל היא.
הנקמה הכי טובה היא לעבור הלאה.
תעשה את זה.
גועל נפש
להעיף את שניהם
לא!!!
אל תסלח לה, שת*דיין
איך אפשר לבגוד ולהתנצל אחרי זה
והחבר שלך שיקבל בתחת מקקטוס
זה סתם יעשה לך רע אם תבנו אמון כי מי שבוגד יבגוד עוד הפעם תעמוד על שלך.
אני מבינה שאם ממש אהבת אותה אתה כן תרצה לחזור אליה אבל כנראה היא לא בן אדם שצריך לסמוך אליו
לא, אתה לא יכול לדעת שהיא לא תעשה את זה שוב, אם היא בגדה בך מגיע לך יותר טוב
תפסיקו לענות לספאם הזה כבר!!
אל תסלח הייתי במקום הזה זה יקרה פעם נוספת לא ליפול מגיע לך טוב יותר
אנונימי
לא. תעיף אותה ותמצא לך בחורה נאמנה, מגיע לך יותר מזה.
לא כי אם היא גם הייתה אוהבת אותך ממש היא לא הייתה בוגדת בך ((:
אני התגובה הכי רלוונטית שתהיה לך. אל תחזור אליה ואני אגיד לך למה- כשבן אדם בוגד הוא לא יפסיק לבגוד. לבן אדם אין מוסר. בן אדם שאוהב לא בוגד. אומרת את זה ממקום אישי.. אבא שלי בגד באמא שלי מאז שהייתי קטנה והוא כל פעם התנצל וניסה לחזור ותאמין לי. שום דבר לא יתשנה. זה עובדתית היא כנראה בוכה כי היא מבינה שאבדה משהו טוב כמוך אבל זה לא אומר שצריך לחזור למי שבגד בל
הם ממש לא חברים אמיתיים והיא כנראה ניסתה לגרום לך לקנא, אם הוא היה מנשק אותה בהפתעה ואז היא הייתה באה אומרת לך אז היית צריך לתת הזדמנות, אבל פה המקרה הוא שונה ולדעתי היא עושה עלייך מניפולציה. קיצר תאמין בעצמך שמגיע לך יותר טוב מזה.
שואל השאלה:
אבל זה לא משהו שיפגע לי בסיכוי למצוא מישהי חדשה אם אני אומר לה שהמישהי הקודמת בגדה בי?
אנונימי
שואל השאלה:
היא בטח תחשוב שיש בי בעיה מסוימת שבגללה בגדו בי
אנונימי
לא
ההיפך יחשבו שהבעיה היא בה
להעיף אותה
ממש לא
lucretia
מה הקשר שהוא תימני?
לא . תוציא אותה מהחיים שלך זה קטע שלא עושים ואי אפשר לעשות ולבוא להגיד סליחה כיאלו לא קרה כלום , תמשיך הלאה תמצא מישהי יותר שווה ממנה היא לא בשבילך
אתה לא צריך להגיד לה את זה, אם יוצא שאתה אומר, אז תגיד שיש לך קצת בעיית אמון אבל זה לא קשור אליה, שאתה צריך קצת זמן בשביל לסמוך על אנשים.
אני חושבת שהיא אמורה להבין אותך, להמון אנשים יש בעיית אמון.
ממש לא יפגע בך עם מישהי חדשה. מישהי אמיתית תאהב אותך ותרגיש רע עבורך שבן אדם כמוך עם טוב לב היה צריך להיות עם מישהי שבוגדת בו. מגיע לך רק טוב והוא יגיע.
לא, מי שבוגד תמיד בוגד
שואל השאלה:
אני יודע שאתם צודקים שמי שבוגד תמיד בוגד
אבל אצלה זה משהו חריג
היא לא מהבנות האלו שכל הזמן נמרחות על בנים וכל זה
היא דווקא טיפוס מאוד חכם
אז אני לא באמת מבין איך קרה לה משהו מהסוג הזה
על החבר אני לא מתפלא
תמיד מה שעניין אותו זה רק הז*ן שלו
אנונימי
^^גם אם היא לא טיפוס שנמרח אבל אם היא טיפוס שמתפתה זה גם בעיה
אנונימי
^על זה בדיוק דברתי
אנונימי