14 תשובות
לפי דעתי להפסיק את השיח התת רמה הזה ולתת לו לדבר לעצמו...חבל על האנרגיות שלך
שואל השאלה:
מה אכפת לי חחח אנחנו סתם צוחקים. אף אחד מאיתנו לא באמת נפגע מזה.
הוא פשוט אמר שיש לו את הירידות הכי טובות אבל הוא גרוע רצח וכל כמשפטים של נדושים
מה אכפת לי חחח אנחנו סתם צוחקים. אף אחד מאיתנו לא באמת נפגע מזה.
הוא פשוט אמר שיש לו את הירידות הכי טובות אבל הוא גרוע רצח וכל כמשפטים של נדושים
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מקורי אפילו באלי לשבור לו את האגו עד רסיסים
זה לא מקורי אפילו באלי לשבור לו את האגו עד רסיסים
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה באמת מצחיק אבל זה לא מקורי שלו
כן זה באמת מצחיק אבל זה לא מקורי שלו
אנונימית
להתבגר ולהתעלם
שואל השאלה:
אבל זה בהתכתבות . עשו לנו סוג של צו הרחקה אחד מהשני בכיתה חחח. מכריחים אותנו לשבת כל אחד בצד השני של הכיתה אני משתינה מצחוק.
אבל זה בהתכתבות . עשו לנו סוג של צו הרחקה אחד מהשני בכיתה חחח. מכריחים אותנו לשבת כל אחד בצד השני של הכיתה אני משתינה מצחוק.
אנונימית
זה לא מצחיק ואני לא חושבת שצריך לעודד כאלה דברים
תתעלמי פשוט
תתעלמי פשוט
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע שכל הירידות הכי טובות שלי זה על מראה אבל הבן זונה הזה דווקא נראה טוב יימח שמו. אז כבר אין לי רעיונות טובים איך לנפץ את האגו שלו ולגרום לו לבכות
הקטע שכל הירידות הכי טובות שלי זה על מראה אבל הבן זונה הזה דווקא נראה טוב יימח שמו. אז כבר אין לי רעיונות טובים איך לנפץ את האגו שלו ולגרום לו לבכות
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא באמת נקרא צו הרחקה אני קוראת לזה ככה כי זה מצחיק אותי.
סתם עשו שאנחנו חייבים לשבת רחוק אחד מהשנייה כי אנחנו עושים בעיות
זה לא באמת נקרא צו הרחקה אני קוראת לזה ככה כי זה מצחיק אותי.
סתם עשו שאנחנו חייבים לשבת רחוק אחד מהשנייה כי אנחנו עושים בעיות
אנונימית
חיים את לא בוואטפד תורידי הילוך
שואל השאלה:
למה את עצבנית? אני לא יודעת מה זה וואטפאד גם. ואל תקריאי לי חיים בבקשה אני שונאת את זה .
למה את עצבנית? אני לא יודעת מה זה וואטפאד גם. ואל תקריאי לי חיים בבקשה אני שונאת את זה .
אנונימית
שואל השאלה:
למה מודאג? זאת פשוט ירידה לא מקורית, שמעתי את זה הרבה פעמים. אני בחיים לא חתכתי גם אין קשר
למה מודאג? זאת פשוט ירידה לא מקורית, שמעתי את זה הרבה פעמים. אני בחיים לא חתכתי גם אין קשר
אנונימית
אני בוכהה
לא אשקר זה היה טוב חחח
לשאלה: "לפחות יהיה לי עם מי לשחק"
לשאלה: "לפחות יהיה לי עם מי לשחק"
באותו הנושא: