7 תשובות
מתעלמים.
זה הכי מעצבן אותם
אומרים להם עופו ממני
קודם כל זה הדבר השנוא עליי בעולם ודבר שני פשוט לא מתייחסים והם כבר מפסיקים
יש לי חברה שהיא ממש צומי אבל זה בסדר, שאין לי כוח לזה אני פשוט אומרת לה שאני לא ממש רוצה לדבר עכשיו או שאני הולכת או משהו כזה
לא בקטע של "שתבין את הרמז" או להתעלם וזה יעלם, זה רק יגרום להם להרגיש ממש רע:(
ואי אני שונאת ילדי צומי. יש לי אחת כזאת בכיתה ואני פשוט לא צבועה איתה, היא יודעת שאני לא מתה עליה ואני מנסה כמה שאפשר לתפוס מרחק ממנה כי לפעמים זה מגיע למצב שאני לא יכולה לשמוע אותה כבר
מתעלמים אין לא סובלת אותםם
מתעלמת ולא נותנת להם צומי