6 תשובות
סתם אנשים מעלים כי הם חושבים שאינסטגרם משביתים חשבונות לא פעילים.
אנשים חושבים שיחסמו אותם אם הם לא יעלו ,
סתם שטויות כל שנה אומרים את זה ואין כלום
שואל השאלה:
או אה מזל שהיה לי מה לעלות, תודה חברים
כי אינסטגרם הודיעו שהם ימחקו חשבונות לא פעילים
כדי שיראו שהם פעילים שאינסטגרם לא יחסמו להם את העמוד
זה לא באג זה פשוט לאנשים אין מה להעלות אז הם מעלים מסך שחור
אפשר להעלות כל דבר בעקרון
כדאי שאינסטגרם לא יחסום