6 תשובות
שואל השאלה:
אה זה ממש נורא שחשבתי שזה יום האי גזענות או משהו כזה?
אה זה ממש נורא שחשבתי שזה יום האי גזענות או משהו כזה?
אנונימית
בטח אינסטגרם חוסמים כאלה שלא מעלים אז כולם מעלים עכשיו או משהו
כן זה נורא *מצחיק*, מעבר לזה כלום
מסתבר שכדי שלא יחסמו להם, בטח מנקים שרתים
שלא יחסמו
כדי שלא יחסמו להם
באותו הנושא: