2 תשובות
היא סתם דואגת לךך , אל תתייחסי העיקר שאת לא נשאבת לזה זה הכי חשוב❤ אם את צריכה לדבר אני פהה
אומרת את זה מדאגה. כל הכבוד לך שאת מנסה לא להישאב לזה זה דורש הרבה במיוחד שאת גם עובדת לומדת והכל את ממש גיבורה ואני אומרת לך בתור אחת שהיה לה אנורקסיה
אני מאמינה בך שלאט לאט תצליחי באמת לצאת מהבור הזה בקצב שלך❤
אנונימית