9 תשובות
כן אני
^^ זה לא בזבוז כשיש שוברים מההורים לסרט חינם כולל אוכל
^^ זה לא בזבוז כשיש שוברים מההורים לסרט חינם כולל אוכל
כן
כן.
לרוב אנשים הולכים בשביל ההרגשה, למרות שזה באמת בזבוז כסף.
לרוב אנשים הולכים בשביל ההרגשה, למרות שזה באמת בזבוז כסף.
כן
זה ממש כיף
זה ממש כיף
כן למה לא
זה הרגשה אחרת מלראות סרט בבית
זה הרגשה אחרת מלראות סרט בבית
זה הכי כיף לראות סרטים בקולנוע ואגב זה לא חייב להיות כזה יקר, תמיד יש הטבות לכרטיסים וממש לא חייבים לקנות מהמזנון שם
בשביל סרטי מארוול ודי סי
מסתבר שיש אנשים מוזרים שכן.
בזבוז כסף לא נורמלי.
בזבוז כסף לא נורמלי.
כן
באותו הנושא: