10 תשובות
חח אני גם משם ולא
ללכת לבד זה לא כזה כיף וקצת משעממם כזה אבל אפשר
זה בסדר ללכצ לבד אבל תלכי עם משהו כי חבל
נע לא פאדיחה
שואל השאלה:
אבל אמרתי שאף אחד לא רוצה לבוא לראות איתי את הסרט הזה חח איך אלך עם מישהו?
אנונימית
חח לא יודע תבקשי מבני דודים שלך או משהו כזה משפחה
גם אני נהנתי לקרוא את זה
שואל השאלה:
איזו תשובה מדהימה, תודה
אנונימית
אף אחד לא זורם היום...
לכי לבד את לא צריכה לחכות לאנשים כדי ליהנות אחרת מה שתעשי זה רק תחכי ותתחרטי
גם לא בהכרח ישימו לב שאת לבד אנשים חושבים רק על עצמם אולי שנייה שתיים ייראה להם מוזר אם יקלטו וזהו
תחשבי שזו פדיחה ללכת עם מישהו ופחות פדיחה ללכת לבד אם כי זה חסר טעם
פשוט עשי מה שאת רוצה
אם בא לך לכי לבד. לא חושבת שמישהו יזכור או ישים לב
באותו הנושא: