8 תשובות
תעשי אם זה מה שיעשה לך טוב
לעשות חד משמעית
הדימוי עצמי שלך יותר חשוב.
אל תקשיבי לאף אחד תעשי מה שאת רוצה
אני אישית שונאת בוטוקס בשפתיים.
אבל אם זה מה שאת יותר אוהבת.. תעשי.. אל תחשבי מה אנשים יחשבו עלייך
תעשי מה שגורם לך להרגיש טוב, אל תקשיבי לאחרים כי בסופו של דבר זה הגוף שלך
זה לא בוטוקס, זה חומצה היאלורונית ^^
ולדעתי השואלת תעשי מה שעושה לך טוב אני גם עשיתי שפתיים אפילו לא רואים שעשיתי זה נראה טבעי לגמרי.
אז אם את רוצה תעשי
אנונימית
תעשי תאמיני לי יכול להיות שגם הם ילכו לעשות אחר כך
לעשות חד משמעית
את צריכה לעשות מה שעושה לך טוב לא לאחרים