6 תשובות
אני לא מסכים איתך. יש כאלה שחושבים שזה יפה.
אבל ברור שעדיף שהיא תישאר טבעי ותתייפה אך ורק לבעלה ולא בשביל אף אחד אחר
אנונימי
כן גם לדעתי זה דיי מכוער אבל יש אנשים שאוהבים את זה
לכן בן אדם,תשמור את הדעה שלך לעצמך. זכותך לא להימשך לזה,כמו שזכותן לעשות את זה.
הן כנראה מרגישות טוב עם זה,אגב גם אני לא אוהבת את זה אבל מה אכפת לי
כי יש כאלה שפחות אוהבות את השפתיים הטבעיות שלהן
שואל השאלה:
"שמור את הדעה לעצמך" וואלה לא רוצה שרדי
אנונימי
וואי וואי לא צריך להיעלב..