2 תשובות
על גימל אחד אומרים תודה, כל השאר זה בונוס.
בדרך כלל נותנים אחד או שניים, אם זה משהו קל כמו צינון אז גימל אחד זה הגיוני.
בדרך כלל נותנים אחד או שניים, אם זה משהו קל כמו צינון אז גימל אחד זה הגיוני.
שואל השאלה:
חחח צודק
חחח צודק
אנונימית
באותו הנושא: