4 תשובות
תלכי, תביאי מים ושימי כל הזמן מסכה
שואל השאלה:
זה וירוס לא קורונה.. הייתי אצל רופא
זה וירוס לא קורונה.. הייתי אצל רופא
אנונימית
לדעתי ללכת. זה באסה לחכות עד שנה הבאה בגלל צינון. במיוחד אם למדת והתכוננת מראש לבגרות. אם יש לך כדור נגד צינון או משו אולי זה יכול לעזור. בהצלחה!
אל תלכי
אנונימי
באותו הנושא: