16 תשובות
לא שמנה אבל מעל המשקל
יאפ
שואל השאלה:
הייתם יוצאים עם מישהי כזאת?
אנונימית
אם אהיה כנה, מעט.
שואל השאלה:
אז למה חברים שלי אומרים שאני לא שמנה?
אנונימית
לא
אנונימית
אולי הם לא רוצים להעליב אותך..
אבל בעיקרון את לא ממש את פשוט קצת מעל המומלץ
לא הייתי יוצא עם מישהי כזאת כי אני לא נמשך לזה
bmi משתנה בהתאם לגיל. בת כמה את?
בכל מקרה, אם יש לך מבנה גוף רחב אז יכול להיות שגם אם את על פניו ב"משקל עודף" המשקל שלך דווקא בסדר, כי זה מבנה הגוף שלך.
שואל השאלה:
יש לי מבנה גוף רחב.
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 17
אנונימית
מדד ה-bmi שחושב על פי נתוניה של בתך הוא: 28.34
תוצאה זו עשויה להעיד על כך שילדתך נמצאת בסיכון לעודף משקל.
ציינת שיש לך ילדה בת 17 שגובהה 168 ס"מ ומשקלה 80 ק"ג.
על פי ההמלצות המקובלות בעולם (cdc), המשקל האידיאלי עבור ילדה בת 17 שגובהה 168 ס"מ נע בין 49 ל - 71 ק"ג.
*מתוך אתר ביה"ח איכילוב.
שואל השאלה:
סבבה :)
אנונימית
בקטנה את בדוק מהממת
אנונימית
^^איכ למה להיות מגעיל היא בטןח יפה רצח
אנונימית
אני לא רואה איך לעודד השמנה או אנשים שמנים זה טוב, צריך להגיד להם את האמת,

אנשים שמנים יכולים להיות בעלי פנים יפים, אבל זה לא אומר שהם צריכים להישאר בעלי משקל רב