12 תשובות
כן
אנונימית
משקל לא מעיד הרבה בעיקרון
אבל קצת מלאה
וואו האנונימית הראשונה זה לא יפה .. כן את במשקל עודף גדול מאוד אפילו ברמה מסכנת חיים (תאמיני לי שאני יודעת) תעשי גרעון קלורי ותתאמני
^מה לא יפה היא שאלה אנחנו ענינו.
א. יצאת מהאנונימי:)
ב.היאמשאלה אני שמנה זה לא יפה להגיד כן. גם אם כן והיא כן אומרים בצורה יפה אומרים משקל עודף. זה כמו שיגידו לך ז!נה
^לא יצאתי מהאנונימי אני עניתי גם מקודם לא מאנונימי, ומה קשור שמנה לזונה? זה לא אותו הדבר ושמנה זה לא דבר רע.
^^ בואי התשובה שלך לא יותר טובה
"מסכנת חיים" "משקל עודף גדול מאוד"
לא שונה יותר מידי
^לתת לה למות בשקט? לא. קרה לחברה שלי אותו המקרה וזה גורם למלא מחלות והיא חטפה דום לב ונפטרה.. ולא הרבה אנשים יודעים שזה כזה מסכן חיים!!! אז אני אומרת לה לפני שזה יהיה מאוחר מידי! אל תצאו עליי ואל תתנו לי מינוסים לפני שאתם יודעים משהו. בקיצור תתחילי להתאמן ולאכול בריא בדחיפות
יאפ
על מה המינוסים על זה שחברה שלי םאקינט מתה מזה?
הכי הרבה שנחשב משקל תקין לגובה הזה זה 65