4 תשובות
יכולה אולי להגיד לה בפרטי את מה שאת חושבת? ושבאלך להיות איתה לבד?
תמיד אפשר לברור אחד
למה שלא תגידי לה בשקט ובצורה נכונה בלי שהוא יידע את מה מה שאת חושבת
ואם זה נכון היא תבין אותך ותעזור לך עם זה
תקשיבי אני יןדעת שזה מפחיד אבל תגידי לה, תגידי לה שאת לא נהנת בסביבתו ומרגישה לא בנוח ואת חושבת שהוא גם לא מרגיש או משהו ואז תגידי לה שאת תשמחי שתיפגשו לבד כי את בכלל לא נהנת