יש את החבורה בשכבה שהם הילדים ה"מקובלים" נקרא לזה כך... כאילו אנחנו שכבה די סבבה ואני עם החברים והחברות שלי והם פחות מהחבורה הזאת אבל אני גם די חברה טובה של כמה מהילדות מהחבורה הזאת... ותמיד אני אומרת לעצמי בכל תחילת שנה שלא משנה של איזו כיתה שאני תמיד אהיה אחת מהחבורה הזאת אבל זה אף פעם פשוט לא קורה... אני לא יודעת אולי בגלל שקשה לי להתחבר לילדים? או שאולי הם לא רוצים בי? למרות שאני יודעת שיש כאלה שדי מסתכלים כזה עליי תמיד ומחייכים כאילו זה סבבה כזה אבל אני עדיין לא כזה יודעת.. ואני חושבת שהסיבה העיקרית היא שכן אני אבוא ואהיה עם החבורה הזאת אבל הם לא יקבלו אותי כמו שאני ולא יאהבו את הווייב שלי מה שנקרא. ואני גם מפחדת שאחת מהחברות שלי ששם תצחק איתי כזה ותגיד משהו שזה בדיחה פרטית של שנינו ליד כולם או איזשהוא סוד שסיפרתי וכאלה אתם מבינים? ואני מפחדת פשוט שלא יתחברו אליי שם ויתנהגו אליי מגעיל כאילו שאני אעוף משם. למרות שאני עדיין לא יודעת שזה יקרה ואני גם לא בטוחה שזה יקרה. ואני די רוצה להיות חלק מהם אבל מפחדת פשוט מה לעשות?