5 תשובות
לא כל כך משתמש באינסטגרם.
אבל אם כן - אז כן.
אני לא חושב שאם יש לי חיבה כלשהי כלפי מישהי אחת אני אנתק בגלל זה קשר עם כל השאר..
אבל אם כן - אז כן.
אני לא חושב שאם יש לי חיבה כלשהי כלפי מישהי אחת אני אנתק בגלל זה קשר עם כל השאר..
אין לי אינסטגרם
לא ממש.
סמול טוקס כן, כמו פה.
סמול טוקס כן, כמו פה.
נופ ואם כן זה עם כמה חברות במקביל חח
רק עם כמה חברות אבל לא בקטע של ריכולים
באותו הנושא: