6 תשובות
בדרך כלל כשאני נקשרת למישהו אין לי חשק לדבר עם אחרים. אז כן אני אדבר פחות עם אחרים ויותר איתו.
אנונימית
כן ברור
זה מאיד תלוי בכמה זמן אנחנו מדברים..אם רק התחלנו אז אני לא אמנע מעצמי לדבר עם אחרים,אבל כמו שאמרו מעליי כשאת מדברת עם בחור מסויים הרבה זמן אין חשק לדבר עם אחרים
אם יוצא לי לדבר עם כמה אז אני לא אמנע מעצמי
כן למה לא
כל עוד אין לי קטע עם מישהו אני אדבר עם מי שבא לי..
כל עוד אין לי קטע עם מישהו אני אדבר עם מי שבא לי..
אני עושה ככה לבנות
באותו הנושא: