9 תשובות
לפי הסקרים היא בתחתית של התחתית אז אין טעם להצביע לה זה קול מבוזבז
אנונימי
באמת שאלת את השאלת מונולוג הזאת ב4 וחצי בבוקר?
הדר מוכתר באמת מעוררת רחמים עכשיו אבל בן גביר וסמוטריץ מעוררים חרמים יותר ממנה. אני לא אצביע לתומכי טרור שמתנגדים לכל מי שהוא לא גבר לבן סטרייט.
אנונימית
אני נגד הימין אז אני מקווה שזה יבזבז להם קולות
אנונימית
די! פשוט די
כול צד אומר את זה, כול אחד אומר שהיא שתולה של הצד השני, ולא את לא יותר חכם/צודק מהם
אנחנו חיים בחברה..
כול צד אומר את זה, כול אחד אומר שהיא שתולה של הצד השני, ולא את לא יותר חכם/צודק מהם
אנחנו חיים בחברה..
אנונימי
שואל השאלה:
עריכה לרשומה למעלה (זה פשוט לא נותן כבר) מושחתת* לדעתי העיתונים השמאלנים נטו טוענים את זה כי ידעו שנטען כלפיהם והם לא רוצים ששמאלנים יפלו ב"מלכודת" שהם טמנו לקולות מהימין בפועל הוכח שהיא היתה פעילה של לפיד גם אם העידו שהפוך בפועל אצל מי היא היתה פעילה? מה שקרא "case close"
עריכה לרשומה למעלה (זה פשוט לא נותן כבר) מושחתת* לדעתי העיתונים השמאלנים נטו טוענים את זה כי ידעו שנטען כלפיהם והם לא רוצים ששמאלנים יפלו ב"מלכודת" שהם טמנו לקולות מהימין בפועל הוכח שהיא היתה פעילה של לפיד גם אם העידו שהפוך בפועל אצל מי היא היתה פעילה? מה שקרא "case close"
תראה, תמיד יש סיכוי לכול קונספירציה אבל לפי דעתי זה סתם פארנויות
אנונימי
שואל השאלה:
זה מבוסס חבוב
זה מבוסס חבוב
שואל השאלה:
מושחתת* פתאום שעברתי פה שמתי לב אולי לשגיאת מקלדת בזמנו אולי טיפה הגזמתי though אולי לא צריך להשתלח למרות שהמטרה היא לא היתה לפגוע בנפש או משהו אלא נטו להראות את המצב הנתון ולשכנע להצביע נכון אולי וכו
מושחתת* פתאום שעברתי פה שמתי לב אולי לשגיאת מקלדת בזמנו אולי טיפה הגזמתי though אולי לא צריך להשתלח למרות שהמטרה היא לא היתה לפגוע בנפש או משהו אלא נטו להראות את המצב הנתון ולשכנע להצביע נכון אולי וכו
באותו הנושא: