8 תשובות
אבל אצלהם בקהילה זה לא נהוג לנשים להיות בתפקיד כאלה בכירים, האמונה שלהם זה שזה לא צנוע, אם זה בא מנשים הסרטון הזה אז מה הבעיה פה?
שואל השאלה:
אני גם חרדייה שב בשקט
אנונימית
לא קשור לחרדייה לא חרדייה
לא ברור מה מפריע לך.
אולי זה משהו רגשי.
במשרדי הח"כים החרדיים ישנן הרבה נשים ובנות שעושות עבודה נפלאה, וכן בהמוני תחומים חשובים.
כבודן במקומן עומד
שואל השאלה:
אם אני חרדייה ורוצה להיות חברת כנסת אני לא יכולה להגשים תחלום יענו חרדיות לא מקדימות את עצמן
אנונימית
יש הרבה דברים שאנחנו לא יכולים לעשות.
קבלנו תפקיד מסוים מבורא עולם לבצע, שמונים שנה בסך הכל, ואת זה אנחנו מבצעים בכיף וביזע.

כמו תמיד, יש תחליפים רבים, את יכולים להיות שופטת או מנהלת ועוד הרבה, ואת יכולה להצליח בתחומים שאת מוכשרת בהם.
ויש הגיון רב לנשים שהם יתבלטו בעזרת נשים...
אגב, במפלגת ציונות דתית יש נשים, את נשמעת שייכת לשם יותר, אז מה העניין להתעמת סתם ?
שואל השאלה:
חמוד להרגע זה למה אני שונאת את החרדים ובעזרת ה אפסיק להיות חרדייה אתה יודע למה כי אין הגיון במה שאתם אומרים סבלתי ממכם מספיק (:
אנונימית
יש הלכה צרופה.
הרב קוק אסר שנשים יהיו נציגות ציבור !

יכול להיות שעם השנים נשטפת בשיטפון
של לעג נגד החרדים ברשת, ויכול להיות שהמורה שלך העליבה אותך או משהו.
על כל שאלה יש תשובה !
ועדיין, מה לעשות, לא כל אחת יכולה להיות חברת כנסת, ולא כל חרדי מותר לו ללכת ברחוב עם תחתונים, יש דברים שאסור לנו, והתברכנו באושר האמיתי, שבת, נחת מהילדים, אנשים טובים מסביב - אוהבים חסד, הסתפקות, חיים שקטים ומאושרים.

יחד עם זאת, יכול להיות שאת חשה מחנק, אז יש מקום ליהדות קלילה יותר.
החרדים לא המציאו סתם איסורים,
ולרוב החרדי חש שטוב לו, או שהוא מקל קצת
וזה גם טוב, ברור לנו הכל, מה אסור, ומה כדאי להחמיר