12 תשובות
זה לא אומר שום דבר
שואל השאלה:
תודה לך, פשוט תודה 3>
תודה לך, פשוט תודה 3>
אנונימית
כן וואי פשוט תגידו חבר/חברה ובן זוג/בת זוג
רגע מה למה ערכת את השאלה
רגע מה למה ערכת את השאלה
אנונימית
אני קוראת לחברות ידידות כי אנשים סתומים בדור שלנו וחושבים שאם אני מדברת על "חברה" שלי היא חברה במובן רומנטי ואני לסבית או משהו.
אנונימית
כן . למה באמת
שואל השאלה:
שיניתי את זו, ושמתי את השאלה הקודמת בשאלה לפניי עצמה .
שיניתי את זו, ושמתי את השאלה הקודמת בשאלה לפניי עצמה .
אנונימית
שואל השאלה:
^^
^^
אנונימית
שואל השאלה:
אמא מה נסגר אתכם, שאלתי את השאלה הקודמת בשאלה נפרדת ממש . כמו שציינתי שהתנתק לי מהמשתמש .
אמא מה נסגר אתכם, שאלתי את השאלה הקודמת בשאלה נפרדת ממש . כמו שציינתי שהתנתק לי מהמשתמש .
אנונימית
אוי כן אני שונאת שאנשים עושים את זה.
שואל השאלה:
למה אתם עושים לי מינוסים על כל תשובה שלי? שאלתם והגבתי
מה אתם רוצים?
למה אתם עושים לי מינוסים על כל תשובה שלי? שאלתם והגבתי
מה אתם רוצים?
אנונימית
זה לא אומר שזה שיחה רומנטית אני מדברת עם בנים ולא בקטע רומנטח
שואל השאלה:
ככ שמחה שיש אנשים כמוך בעולם .
ככ שמחה שיש אנשים כמוך בעולם .
אנונימית
באותו הנושא: