2 תשובות
זה בכל מקום לא רק פה
כמו שיש חופש ביטוי לאנשים שמביעים את הדעות יש חופש ביטוי לאנשים שחולקים על אותן הדעות. מה שכן, כדאי לשמור על שיח נורמלי ונורמטיבי באתר ולא לקלל מישהו כי הוא לא חושב כמוך.
4AM