14 תשובות
לא
מי דאוהב מתמטיקה הוא פסיכופט חסר רגשות
כן
אני מערער
מי שאוהב מתמטיקה שקרן
לא
אני אוהב גם וגם
אני אוהב גם וגם
לא יודת מה איתך, אני לא סובלת את שתיהם
שואל השאלה:
אני אוהב מתמטיקה
אני אוהב מתמטיקה
אנונימי
שואל השאלה:
אני טוב בשניהם אבל שונא שונא שונא אנגלית
אני טוב בשניהם אבל שונא שונא שונא אנגלית
אנונימי
שואל השאלה:
אני מעדיף 6 שנות מתמטיקה מאשר שעה אנגלית
אני מעדיף 6 שנות מתמטיקה מאשר שעה אנגלית
אנונימי
יותר כמו 99% אנגלית ו1% מתמטיקה
שואל השאלה:
שעות
שעות
אנונימי
לא נכון , אני באופן אישית אוהב פעוטות
לא חושבת.
באותו הנושא: