6 תשובות
אוי וטפ
תגידי שזה בצחוק
תגידי שזה בצחוק
אנונימית
אנחנו נראים כמו במראה
זה הכל עניין של זוויות
זה נכון
גם איך שאנחנו נראים במראה זה לא באמת איך שאנחנו נראים
גם איך שאנחנו נראים במראה זה לא באמת איך שאנחנו נראים
הטלפון בתכלס מעוות אותנו טיפה וכן אנחנו הפוכים אבל את מזועזעת כי את אל רגילה לראות את עצמך הפוכה אבל במציאות הם רואים אותך סבבה
אני חושבת שרואים אותנו כמו במראה אני לא יודעת אהל בכללי המצלמה תמיד מעוותת
באותו הנושא: