14 תשובות
לא. בכלל לא.
4AM
לא קול
בטח
פתיחות זה חשוב
ברור
כל עוד הוא בסדר עם זה והוא יודע שאת איתו ואתם סומכים אחד על שאני אין סיבה שלא
כן
אני מכיר זוג שעושה את זה, תיקון.. זוגות

זוגיות בריאה זה לבטוח בפרטנר/ית מספיק כדי לדעת שלא יבגדו.
זה לא בסדר לבדוק (check out) אנשים אחרים אבל זה בריא ונורמלי סתם להסתכל
זה בסדר רק אם את רואה אנשים רומנים
כל השאר פשוט לא מגניב
אל תעשי את זה סתם לגרום לו להרגיש רע
שואל השאלה:
אני רומניה זה בסדר להגיד על עצמי שאני חתיכה??
אנונימית
כמובן
שואל השאלה:
יופי(:
אנונימית
לדעתי לא,
כי החבר שלך יתחיל לחשוב שאת בוגדת בו וזה
קיצר לא מומלץ לעשות את זה
זה נשמע משפט לא כזה רציני אז סבבה
not cool ממש לא קול
ממש לא, מה דעתו על זה?
אנונימית