148 תשובות
לא
וואו מכיר מישהו כמוך שקוראים לו נחום
וברור שזה בסדר לקרוא לעצמך בשם אחר
כמו שאפשר לשנות את זה בתעודת זהות.
וברור שזה בסדר לקרוא לעצמך בשם אחר
כמו שאפשר לשנות את זה בתעודת זהות.
תעשה מה שבאלך או שתגיד להם לגבי זה מקסימום בעתיד תחליף
אתה יכול להחליף את השם שלך נראלי
שואל השאלה:
.
.
אנונימי
לא אתה יכול להיכנס לכלא
לא יודע מבחינת חוקית, אבל אין סיבה שיקרה לך משהו לדעתי אם כל מה שעשית זה לספר שיש לך שם אחר
איך קוראים לך?
זה בסדר להגיד פה אתה אנונימי.
זה בסדר להגיד פה אתה אנונימי.
שואל השאלה:
אנונימית מושית, אפשר נראלי רק מגיל 18
אנונימית מושית, אפשר נראלי רק מגיל 18
אנונימי
שואל השאלה:
יוני
יוני
אנונימי
שואל השאלה:
סתם
סתם
אנונימי
מהה
אני מתה
שואל השאלה:
אתם תצחקו ברה
אתם תצחקו ברה
אנונימי
אה נו באסה
יוני דווקא שם סבבה כזה לדעתי, ומה השם שאתה מספר שאתה?
אנונימי
אפשר לשנות גם בגיל 16 כשעושים תעודת זהות
אבל אני לא בטוחה תבדוק את זה
אבל אני לא בטוחה תבדוק את זה
אני לא אצחק על דבר כזה.
יוני שם מדהים הלוואי עליי
שואל השאלה:
צחקתי לא קוראים לי יוני לול
צחקתי לא קוראים לי יוני לול
אנונימי
נן מה שימך
אנונימית
אבל איך קוראים לל אני לא ארדם בלי לדעת
אתה תשאיר אותי במתח
אתה תשאיר אותי במתח
שואל השאלה:
חומי
חומי
אנונימי
גלה לנו את שמך עוץ לי גוץ לי
אנונימית
חומי? זה השם?
אנונימית
שואל השאלה:
)::
)::
אנונימי
חומי רציני הפעם?
שואל השאלה:
נשבע
נשבע
אנונימי
חומי זה שם חמוד
אחי אם זה עוזר קוראים לי בכלל מיגל דה פאולו חוזה רוסאס נפומונסו רואיס אי טרינידאד
חומי זה קיצור של נחום/נחומי?
כי ככה גם זה שלא מרגיש בנוח עם השם שלו קוראים לו ככה
כי ככה גם זה שלא מרגיש בנוח עם השם שלו קוראים לו ככה
אני מכירה רק חומי מכאן גרים בכיף
סתם אבל חומי שם מטורף נשבע
שואל השאלה:
רוחם**
רוחם**
אנונימי
סליחה אבל אני צוחקת בקול
אנונימית
זאתי שאוהבת את יוני בליך
חומי מכאן גרים בכיף כןן
חומי מכאן גרים בכיף כןן
רוחם או חומי
שואל השאלה:
התבלבל לי
התבלבל לי
אנונימי
לא נורא לא נורא
רוחם?
ירוחם?
שואל השאלה:
רוחם
רוחם
אנונימי
שיגעת אותנו חומי
מה שמך
מה שמך
אנונימית
ירוחם אני מתה
אני מעדיפה חומי כבר
וואי אני עדיין צוחקת סליחה
וואי אני עדיין צוחקת סליחה
אנונימית
שואל השאלה:
)
)
אנונימי
אחי ירוחם אחלה שם נשבע
שואל השאלה:
):
):
אנונימי
וואי אני עייףף
רוחם***
שואל השאלה:
אחי רוחם ר ו ח ם
אחי רוחם ר ו ח ם
אנונימי
למה קראו לך רוחם? מה הפירוש?
אנונימית
שואל השאלה:
ברה
ברה
אנונימי
סליחה רוחם אחי מצטער
^^^כיאלו הרוח של משהו
עם שורוק באות ו?
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי שמץ שאלי את ההורים שלי
אין לי שמץ שאלי את ההורים שלי
אנונימי
אנשים מהמשפחה שלך קוראים לך רוחם?
ru ham?
אנונימית
מה לא שאלת אטתם??
אנונימית
שואל השאלה:
מה^^
מה^^
אנונימי
חחח אני מת זה מה זה נשמע כמו ספאם ואני עייף מדי לענות על זה
חחח
שואל השאלה:
וואי אתם עונים מהר רצח אין לי זמן לכתוב
וואי אתם עונים מהר רצח אין לי זמן לכתוב
אנונימי
חומי המושון
כן נכון
שואל השאלה:
מה שאלת
מה שאלת
אנונימי
רק חומי
אנונימית
חומי לשלטון
שואל השאלה:
אהה
אהה
אנונימי
שואל השאלה:
דילן
דילן
אנונימי
הרוח שנושבת על דברים אבל ברבים כיאלו הרוח שלהם
שואל השאלה:
סתם יוני
סתם יוני
אנונימי
כל כך הרבה שמות בעולם
ודווקא דילן בחרת?!
ודווקא דילן בחרת?!
שואל השאלה:
לכל אחד אני אומר שם אחר
לכל אחד אני אומר שם אחר
אנונימי
אחי איזה מין שם זה לכל אחד אני אומר שם אחר עדיף רוחם
חומי הקראש שלי
אחלה יוניי
אחלה יוני
דילן זה שם מהמם
שואל השאלה:
לפעמים אנטזעכל
לפעמים אנטזעכל
אנונימי
שואל השאלה:
תודה(:
תודה(:
אנונימי
דילן אמאא
לפחות קיבלתי פרח...
דיי בגללכם אני לא הולכת לישון
יאללה הלכתי לישון ביוש
יאללה הלכתי לישון ביוש
שואל השאלה:
מה רע בדילן?
מה רע בדילן?
אנונימי
^^^^בושה לא קיבלתי פרח
אל תקשיב להם
דילן זה אחד השמות!!!!
דילן זה אחד השמות!!!!
למה יש פה כל כך הרבה תשובות בשנייה
מי משקר
יא ילדת אנימה
יא ילדת אנימה
דילן זה שם מהמם
שואל השאלה:
זה נתן לי בטעות פרח
זה נתן לי בטעות פרח
אנונימי
דילן נשמע כמו שם של ילד שנולד ב-2022 לבין ילד של ווטאפד
פיפי
שואל השאלה:
וואי יש פה כבר 80 תשובות ברה
וואי יש פה כבר 80 תשובות ברה
אנונימי
לא נכון אני מכירה מישהו בן 15 שקוראים לו דילן
שואל השאלה:
לול
לול
אנונימי
מהה לאנשים אמיתיים באמת קוראים דילן?
יש כל כך הרבה שמות אחרים
דווקא דילןן?-
יש כל כך הרבה שמות אחרים
דווקא דילןן?-
שואל השאלה:
אני מת
אני מת
אנונימי
זה לא מצחיק ממי
שואל השאלה:
למה אתם שונאים כ"כ את השם דילן
למה אתם שונאים כ"כ את השם דילן
אנונימי
שואל השאלה:
לול
לול
אנונימי
זה לא מצחיק את ילדת אנימה
וואי רחום אל תקשיב להם דילן זה שם מושלם
שואל השאלה:
.
.
אנונימי
שואל השאלה:
.
.
אנונימי
אני ממש לא רבה
שואל השאלה:
ברה
ברה
אנונימי
שואל השאלה:
אני צוחק
אני צוחק
אנונימי
השם שלו לא קשור
אני רבה איתה כי היא ילדת אנימה
אני רבה איתה כי היא ילדת אנימה
שואל השאלה:
וואי איזה חום
וואי איזה חום
אנונימי
היא רבה איתי אני לא רבה
מה טני קשורה
מה למה גם היא קיבלה פרחים
וואלה זה לא חוקי
את ילדת אנימה
תפסיקי לעשות לעצמך פלוסים ימוזרה
שואל השאלה:
אממ
אממ
אנונימי
שואל השאלה:
טוב לילה טוב לכן
טוב לילה טוב לכן
אנונימי
חחח איזה משועממים אנחנו
שואל השאלה:
ותודה(:
ותודה(:
אנונימי
אני לא משועממת לעומתכם
רחום תכתוב לי הודעה בפרטי
אמ מה קרה פה
שואל השאלה:
יש כבר 150 תשובות ברהה
יש כבר 150 תשובות ברהה
אנונימי
באסוש
רוחם, אינסטגרם!
אפשר פשוט תגיד שאתה מעדיף שיקראו לך בשם אחר שלא עכשיו יצא שתשקר לכולם ואז איך שהוא יגלו ולא יהיה לך נעים וזהנ
ברור שזה בסדר תעשה מה שבא לך
אני עשיתי את זה גם ביסודי ותיכון ובסוף תראה מה : שיניתי את השם
אני עשיתי את זה גם ביסודי ותיכון ובסוף תראה מה : שיניתי את השם
אנונימי
אוקיי היי תקשיב הייתי באותו מצב שלך שנאתי את השם שלי ואמרתי שיש לי שם אחר ( לחברים שהכרתי באינטרנט ) עברו מלא מלא זמן ותמיד היה לי מצפון לגבי זה כי בכל זאת זה לא השם שלי ולראות כל הודעה בשם שהצגתי את עצמי קצת צובט אחרי תקופה שהתנתק הקשר ונשארתי בקשר עם אחד החברים שלי החלטתי לתפוס אומץ ולומר את האמת כמובן התנצלתי אלפי פעמים והסברתי למה הצגתי את עצמי בשם אחר אותו אחד סלח לי והבין אותי ותכלס היו לי עוד שלושה חברות מהאינטרנט שהציגו את עצמן בשמות לא שלהן בקיצור אני אישית מהמקרה שלי חושבת שזה לא היה בסדר מלחתחילה אבל זה קרה היה ונגמר , בקיצור אם אתה מרגיש רע לגבי זה תספר להם ותתנצל על זה אם הם סלחו אז יופי ואם לא אז לא נורא ולא קרה כלום העיקר שאמרת את האמת . נ.ב כשסיפרתי לאמא שלי היא אמרה לי שזה אסור להציג את עצמנו לאנשים בשם שהוא לא שלנו והיא צדקה לפני שהודתי היה לי הכל רע ואחרי שהודתי הכל השתנה לטובה והחיים שלי באופן יומיומי היו מעולים אז כך בחשבון
אנונימית
פירוש השם רוחם, זה מלשון עבר, שרחמו עליו, דהיינו הוא רוחם.
בכל אופן, לי פשוט קוראים בקיצורים של השם פרטי ושם משפחה שלי, או עיוות כלשהו לשם שלי, יש לי איזה 10+ כינויים במוסד הלימודי ואני כבר פשוט רגיל לזה, אז מנסיון שלי זה לא כ"כ נורא. גם אני לא רואה איך זה שונה משם משתמש במחשחקים או שם מקצועי בעבודות, גם לפעמים חברים פונים אלי בשמות האלה.
בכל אופן, לי פשוט קוראים בקיצורים של השם פרטי ושם משפחה שלי, או עיוות כלשהו לשם שלי, יש לי איזה 10+ כינויים במוסד הלימודי ואני כבר פשוט רגיל לזה, אז מנסיון שלי זה לא כ"כ נורא. גם אני לא רואה איך זה שונה משם משתמש במחשחקים או שם מקצועי בעבודות, גם לפעמים חברים פונים אלי בשמות האלה.
כן אם הם יודעים שזה לא השם האמיתי שלך, אם זה נגיד "קוראים לי x אבל כולם קוראים לי y" ז בסדר, אם אתה ממש משקר לגבי השם שלך לי אישית לא היה אכפת שהייתי מגלה, אבל אני יודע שלהרבה אנשים כן והם יכולים לראות את זה כחוסר אמון
האנושות מדברת^^ הוא לא צריך לחכות לשום גיל. הוא יכול להחליף שם גם עכשיו אני החלפתי כשהייתי בת 14 ובן דוד שלי החליף כשהיה בן שנתיים ודודה שלי כשהייתה בת 16 וגם לא מבינה מה הבעיה , אל תגיד לכולם פשוט תגיד שאתה מעדיף שיקראו לך בשם הזה
לא אתה יכול לשנות שם
לא בדיוק, אבל למשל בחנויות או עם אנשים שלעולם לא אראה שוב אני נהנית לקרוא לעצמי בשם בריטי מסורתי או משהו דומה...
כלומר חיים רק פעם אחת, לא?
כלומר חיים רק פעם אחת, לא?
וואי איזה חופרים אתם
אפשר כל 7 שנים
ואוו אשכרה עדיין עונים על זה
למה ככ הרבה עונים מהזה
שואל השאלה:
170 תשובות ברהה
170 תשובות ברהה
אנונימי
כןן
שואל השאלה:
מישהו עדיין חי?
מישהו עדיין חי?
אנונימי
כן, למה?
אני
שואל השאלה:
אעע
אעע
אנונימי
אעע
אעע