12 תשובות
לשים גל
גל
שואל השאלה:
אבל זה עושה את השיער ממש קשה
אבל זה עושה את השיער ממש קשה
לא צריך לסדר ובטח שלא לשים גל שיער מתולתל לבנים זה ממש יפהה(:
תשים גל לשיער
אפשר גם לשים מוס
שואל השאלה:
אבל שלי ממש מתנפח
אבל שלי ממש מתנפח
קרם לחות
אנונימית
אתה יכול להשתמש במי פשתן
בהתחלה זה מתקשה אבל אחרי כמה שעות השיער ממש נעים ורך
וזה מעצב ברמות ומוריד נפח
בהתחלה זה מתקשה אבל אחרי כמה שעות השיער ממש נעים ורך
וזה מעצב ברמות ומוריד נפח
יש מלא קרמים טובים תחפש
פשוט תספורת
תסרק את השיער במרלחת ושים מרכך איכותי ואחרי המקלחת שים על שיער רטוב קרם לחות אבל לא בכמות גדולה
באותו הנושא: