2 תשובות
קרמים גלייז..
- שמפו ומרכך עדינים, לחפוף 2-4 פעמים בשבוע(כשחופפים יותר מידי השיער נעשה יותר יבש= יותר נפוח)
-מסיכה לשיער בתידרות יחסית גבוהה, ותמצאי מסיכות טובות שהן לא דלילות (ארגניה, סטייל..)
- קרם לשיער מתולתל (לשמן מרוקאי יש אחד משמ טוב) ותשתמשי אחרי כל מקלחת (לקחת לחיצה אחת ולהבריש את זה דרך השיער אם את רוצה טיפה "להחליק" את התלתלים ולקווץ אם את רוצה שהם יהיו יותר מוגדרים- תחזרי על זה פעמיים עד שאת מרגישה שזה מספיק).
(גם שמן יכול לעבוד כמו הזה של לוריאל אבל פחות ממליצה כי הוא לא כבד כמו קרם)
-תספרי את השיער עם דירוג קל ולטפל בקצוות כל כמה חודשים (אבל תשדלי להשאיר את השיער ארוך כי בדרכ ככל שהוא יותר כבד הוא פחות נפוח)
-לישון עם צמה בלילה!! אפילו 2 (כמה שצריך עד שאת מרגישה שזה משפיע על השיער) ובעיקרון אם את לא מסתובבת בחוץ תאספי את השיער לגולגול.
*אני ממליצה להתרחק מסולפטים וסיליקונים בשמפו אבל מה שזמין לך*
-מסיכה לשיער בתידרות יחסית גבוהה, ותמצאי מסיכות טובות שהן לא דלילות (ארגניה, סטייל..)
- קרם לשיער מתולתל (לשמן מרוקאי יש אחד משמ טוב) ותשתמשי אחרי כל מקלחת (לקחת לחיצה אחת ולהבריש את זה דרך השיער אם את רוצה טיפה "להחליק" את התלתלים ולקווץ אם את רוצה שהם יהיו יותר מוגדרים- תחזרי על זה פעמיים עד שאת מרגישה שזה מספיק).
(גם שמן יכול לעבוד כמו הזה של לוריאל אבל פחות ממליצה כי הוא לא כבד כמו קרם)
-תספרי את השיער עם דירוג קל ולטפל בקצוות כל כמה חודשים (אבל תשדלי להשאיר את השיער ארוך כי בדרכ ככל שהוא יותר כבד הוא פחות נפוח)
-לישון עם צמה בלילה!! אפילו 2 (כמה שצריך עד שאת מרגישה שזה משפיע על השיער) ובעיקרון אם את לא מסתובבת בחוץ תאספי את השיער לגולגול.
*אני ממליצה להתרחק מסולפטים וסיליקונים בשמפו אבל מה שזמין לך*
אנונימית
באותו הנושא: