15 תשובות
זה לא רע..
תעשי מה שבא לך. זכותך!
תעשי מה שבא לך. זכותך!
תכלס כל אחד והאמונה שלו
אנונימית
תעשי מה שבאלך
זה לא רע
כל אחד והאמונה שלו וכמה הוא מאמין... יש כאלה שיגידו שזה נוראי ויש כאלה שיגידו שזה לא נורא הכל תלוי איך את מחשיבה את זה כלפי עצמך
לא רע, כל אחד מה שהוא מאמין תעשי מה שאת רוצה ומרגישה עם זה בנוח
לא אבל זה טוב לבריאות שלך חחח את יכולה להוריד קילו וגם ככה כולם באווירת צופ
מה טוב לבריאות בצום
איש איש באמונתו יחיה, תעשי מה שבא לך
לא רע, אבל חבל בהחלט
כן, זה אחד הדברים שמתחייבים עליהם כרת:
"כִּי כָל הַנֶּפֶשׁ, אֲשֶׁר לֹא תְעֻנֶּה, בְּעֶצֶם הַיּוֹם הַזֶּה - וְנִכְרְתָה, מֵעַמֶּיהָ. וְכָל הַנֶּפֶשׁ, אֲשֶׁר תַּעֲשֶׂה כָּל-מְלָאכָה, בְּעֶצֶם, הַיּוֹם הַזֶּה - וְהַאֲבַדְתִּי אֶת הַנֶּפֶשׁ הַהִוא, מִקֶּרֶב עַמָּהּ" (ויקרא כג, כט-לא).
"כִּי כָל הַנֶּפֶשׁ, אֲשֶׁר לֹא תְעֻנֶּה, בְּעֶצֶם הַיּוֹם הַזֶּה - וְנִכְרְתָה, מֵעַמֶּיהָ. וְכָל הַנֶּפֶשׁ, אֲשֶׁר תַּעֲשֶׂה כָּל-מְלָאכָה, בְּעֶצֶם, הַיּוֹם הַזֶּה - וְהַאֲבַדְתִּי אֶת הַנֶּפֶשׁ הַהִוא, מִקֶּרֶב עַמָּהּ" (ויקרא כג, כט-לא).
אנונימי
אם את יהודיה אז את צריכה לצום
ביום כיפור השם חותם לך למעלה מה יהיה איתך כל השנה החדשה לכן אנחנו צריכים לצום ולהתפלל ולבקש כמה שיותר שיהיה לנו רק טוב השנה
ביום כיפור השם חותם לך למעלה מה יהיה איתך כל השנה החדשה לכן אנחנו צריכים לצום ולהתפלל ולבקש כמה שיותר שיהיה לנו רק טוב השנה
רע מאוד.
מה כבר ביקשו ממך, יום אחד בשנה להיות יהודיה, וגם מזה לא אכפת לך
מה כבר ביקשו ממך, יום אחד בשנה להיות יהודיה, וגם מזה לא אכפת לך
במידה ואת יהודייה - כן זה מאוד רע
במידה ואת לא יהודיה - לא רע כי לא נצתוות על זה
במידה ואת לא יהודיה - לא רע כי לא נצתוות על זה
נשמה שאת
איש איש באמונתו יחיה וכל אחד יעשה את המקסימום שלו!!
אני הייתי שומרת שבת ובסביבות גיל 17 זה התחיל מאוד להעיק עליי והתחלתי לשנוא את השבת בגלל זה וכל פעם הייתי עצבנית בשבת וזה היה מרחיק אותי מהדת ובגלל האהבה שלי לדת החלטתי שאני מפסיקה לשמור שבת לפחות זמנית עד שאני אחליט שאני שלמה עם עצמי לחזור לשמור שבת. לא רציתי ששמירת השבת תרחיק אותי מהדת. לכן אני עושה את המקסימום שלי ואני עושה עוד המון דברים אחרים שאני שלמה איתם ושעושים לי טוב על הלב ושלא מעיקים עליי
תעשי מה שעושה לך טוב וביום שתחליטי שאת רוצה לצום בכיפור ושזה לא מעיק עלייך תצומי
את יכולה אפילו לנסות בהדרגתיות לאט לאט להתחיל עם הצומות הקלילים יותר שנמשכים רק כמה שעות
הכל בסדר כל אחד יעשה את המקסימום שלו ואת מה שהוא יכול ואם את תשליכי על עצמך לקיים דברים שמעיקים עלייך לעמוד בהם הדרך שלך לריחוק מהדת היא לא רחוקה
לאט לאט ומה שאת יכולה❤
איש איש באמונתו יחיה וכל אחד יעשה את המקסימום שלו!!
אני הייתי שומרת שבת ובסביבות גיל 17 זה התחיל מאוד להעיק עליי והתחלתי לשנוא את השבת בגלל זה וכל פעם הייתי עצבנית בשבת וזה היה מרחיק אותי מהדת ובגלל האהבה שלי לדת החלטתי שאני מפסיקה לשמור שבת לפחות זמנית עד שאני אחליט שאני שלמה עם עצמי לחזור לשמור שבת. לא רציתי ששמירת השבת תרחיק אותי מהדת. לכן אני עושה את המקסימום שלי ואני עושה עוד המון דברים אחרים שאני שלמה איתם ושעושים לי טוב על הלב ושלא מעיקים עליי
תעשי מה שעושה לך טוב וביום שתחליטי שאת רוצה לצום בכיפור ושזה לא מעיק עלייך תצומי
את יכולה אפילו לנסות בהדרגתיות לאט לאט להתחיל עם הצומות הקלילים יותר שנמשכים רק כמה שעות
הכל בסדר כל אחד יעשה את המקסימום שלו ואת מה שהוא יכול ואם את תשליכי על עצמך לקיים דברים שמעיקים עלייך לעמוד בהם הדרך שלך לריחוק מהדת היא לא רחוקה
לאט לאט ומה שאת יכולה❤