9 תשובות
אתן לו למות בטבעיות
מה? ברור שווטרינר. מה זה גרב?? זה חיה!! זה חי!! מה זה לזרוק??
וטרינר
למה שאזרוק
יש פתרונות יותר טובים ;)
סתם אבל אקח לוטרינר
שואל השאלה:
לתגובה הראשונה - למה לא וטרינר?
אנונימית
זה אכזרי! מאיפה הרוע הזה?^
אנונימית
שרשרת המזון היא משהו טבעי. לא כשאתה שם חסר ישע וזורק אותו לנחש
אנונימית
מה שאתה בעצם אומר זה שברגע שהבעל חיים כבר לא משרת את האינטרס שלך אתה זורק אותו ומתעלל בו.
אנונימית
כפסיכולוגית קלינית ותואר ראשון במדעי החיים אני בהחלט מבינה בתחום.
מה שנראה ממקומי ומתפקידי המקצועי הוא שאתה מאד אכזר, חסר התחשבות ואינטרסנט.
העובדות שציינת אינן עובדות אלא אך ורק דעות לא אנושיות.
קרא שוב את דברים בתקווה שתבין
אבל אין אני מאמינה בכך שיעבוד במקרה שלך.
זו האבחנה המקצועית שלי
אין צורך לציין שכמובן לא אענה לך מעבר לכך
אנונימית