14 תשובות
רק לי לא היה אוגר?
היו לי 3
אחד ברח
אחד פשוט מת יום אחד
והשליש אכל את האחד שמת
אחד ברח
אחד פשוט מת יום אחד
והשליש אכל את האחד שמת
אכלתי אותו, היה טעים.
שמתי אותו בחוץ ואכל אותו חתול
האוגר של אח שלי ומזמן, אבל הרגתי אותו בטעות.
פשוט דרכתי עליו בטעות והוא מת יום אחרי
פשוט דרכתי עליו בטעות והוא מת יום אחרי
אנונימי
קברתי אותו כי חשבתי שהוא מת ומסתבר שהוא פשוט היה בתרדמת חורף או משהו כזה ואבא שלי נזכר להגיד לי את זה אחריי יומיים
האוגר של אח שלי בטעות אח שלי הקטן בן 3 הכניס אותו למכונת כביסה
חחח הסיפורים על האוגרים הם הכי מצחיקים אני פיפי
היה לי 2 אחד שהלכנו לחופשה ההורים שלי החזירו אותו לחנות שקנינו אותו ממנה וזה היה לפני המון זמן אז הוא בטח כבר מת
ועוד אחד היה לו סרטן והיו לו בלוטות כאלה ובסוף הוא מת בכלוב וקברנו אותו
ועוד אחד היה לו סרטן והיו לו בלוטות כאלה ובסוף הוא מת בכלוב וקברנו אותו
לה היה לי
אכל כרוב ומת
אחרי הרג 3 המשוגע
אחרי הרג 3 המשוגע
האוגר שלי נמעך מתחת לגלגל שלו
היו לי שישה אוגרים בזמנים שונים , חמישה מתו מזקנה ואחד ננשך על ידי אח שלו ומת
האמת שהן רבו מכות את עם השניה ואז ציטוס פצעה את דוריטוס ולא הרבה זמן אחכ דוריטוס מתה..
ציטוס מתה מזקנה אני מניחה
ציטוס מתה מזקנה אני מניחה