14 תשובות
נגד
בעד
תמיד חם לי בצורה לא הגיונית
תמיד חם לי בצורה לא הגיונית
לא הגיוני
מילא להדליק מזגן אבל למה 16-18 מעלות. פשוט קפוא
מילא להדליק מזגן אבל למה 16-18 מעלות. פשוט קפוא
אנונימית
פתוח, זה מחניק בלי
אנונימית
כנל אצלנו לא מתחשבים
לא הכי קר עכשיו למרות שגשם
אבל תבקשי שלכמה דקות יכבו או שתעברי מקום
אבל תבקשי שלכמה דקות יכבו או שתעברי מקום
שואל השאלה:
^^^סו טרו מייבל
^^^סו טרו מייבל
אנונימית
אין לי בעיה שיש מזגן אבל למה להגזים ברמה שקר רצחח
אני יושבת מול המזגן, והם שמים על 15 מעלות כל יום ולא מכבים.
אני מצוננת ממש, והקור עושה לי סוגשל כאב ראש כזה (הגוף חם כי אני עם סוודר, אבל המצח קר ואז כואב לי הראש).
והם לא מוכנים לכבות אותו וזה סיוט.
עריכה:
אה וכל יום זה עד 16:00
אני מצוננת ממש, והקור עושה לי סוגשל כאב ראש כזה (הגוף חם כי אני עם סוודר, אבל המצח קר ואז כואב לי הראש).
והם לא מוכנים לכבות אותו וזה סיוט.
עריכה:
אה וכל יום זה עד 16:00
המינימום של המזגן זה 16
בעד
שואל השאלה:
אני ככ מבינה אותך נגה
אני ככ מבינה אותך נגה
אנונימית
בעד. ומי שקר לו שיביא מעיל
ככ בעד
גם בשיא החורף מצידי
גם בשיא החורף מצידי
באותו הנושא: