11 תשובות
שואל השאלה:
חם לנו רצח, פשוט לבית ספר שלי אין תקציב לתקן את המזגנים וזה לא שאמא שלי לא אוהבת אותי או משהו שהיא שולחת אותי לבית ספר זה בגלל שאני לא יכול להישאר בבית בגלל שאני חייב ללמוד
לדעתי לשבת בכיתה 7 שעות, עם מסכה, חלונות פתוחים, 41 מעלות, לשבת באותו שולחן עם עוד מישהו לא נראה הגיוני בכלל... אפילו משוגע
בבית הספר של אח שלי גם מחייבים לבוא במכנסיים ארוכים. מסכן.
זה לא קשור גם אם היה לכם מזגן עובד בכיתה, החלונות צריכים להיות פתוחים ואז המזגן בורח בכלל לא שווה
גם אצלי^
שואל השאלה:
אמרתי לאמא שלי שאני לא בא יותר והיא אמרה בסדר, טוב לדעת שזה לא רק אני
משרד החינוך פשוט דפוק
לא, גם אצלנו ככה
לא מבינה את זה, ואם זה לא ישתנה אני לא אבוא יותר..
איכ זה מגעיל רצחחח ולא חם לכם?
לא בכלל לא, זה פשוט המדינה דפוקה.
מסיבת-זיעה מה רע חח.. לפחות את המים עוד לא סגרו לנו ואפשר להתקלח כשחוזרים הביתה.