5 תשובות
מחשבות מעודדות כאילו?
אני חושבת שעדיף נחשון. זה מרגיש יותר תרומה, פחות לבזבז כסף ופחות חנוק.
שואל השאלה:
לא בהכרח מעודדות.
יותר יתרונות חסרונות של שניהם (בשביל לקבל החלטה מה נכון בשבילי וכזה)
אנונימית
לא יודע לגבי יתרונות אבל חסרונות יש הרבה
הדרכה זה גם לקחת זמן אישית שלך שלא תמיד מתאים לך
גם הוצאה של כסף
ואם את בשבטים נמוכים זה מרגיש כמו גנון ואם זה בשבט גבוהה יש יותר אחריות
אבל אם זה כיף לך זה שווה אצ זה
נחשון אין לי מוסג
נחשון- צריך לבוא עם ראש פתוח ונכונות להרים ולקדם פרוייקטים, להיות אידיאלית וחדורת מטרה.
הדרכה- השקעה, רצינות, אידיאלים, אחראיות..
זה נראה לי בגדול
בהצלחה ❤