התחברות
הרשמה
בבני עקיבא - עדיף לי להיות נחשון, או הדרכה? מבחינה כללית.
29 במרץ 2022, 21:03
בני עקיבא
2 תשובות
הדרכה יותר עבודה אבל יותר גיבושים והטבות, נחשון יותר קליל
R
Rogers0704
ניראלי נחשון עדיף, זה יותר זורם ונחמד
הדרכה דורשת מלא עבודה ואחריות
-
-בוני
באותו הנושא:
אני יכןלה להיות בבני עקיבא גם אם אני לא בבית ספר דתי?
להיות בבני עקיבא או בצופים?
מה יכול להיות שם יפה לשבט חדש בבני עקיבא??
דחוף תקשיבו מה עדיף למחויבות אישית- צער בעלי חיים או בני עקיבא?
אני מתלבטת אם להיות מדריכה או בצוות נחשון בבני עקיבא
מה אתם מעדיפים, הצופים או בני עקיבא?
יש פה מישהו מבני עקיבא שהשנה אמור להיות שבט חדש?
אם אני חילוני אני יכול להיות בבני עקיבא?
אני בן 14 ובאלי להיות בבני עקיבא זה נראלכם מאוחר מידי?
מישהו שהיה(או עדיין) בצוות נחשון בבני עקיבא?
מה עושה צוות נחשון בבני עקיבא?