3 תשובות
זה שונה. כאב של חיסון לוקח שנייה אחת של דקירה קטנה. כאב של קעקוע זה מרגיש כאילו חותכים לך את העור לאט לאט וגם כשאת מוסיפה לזה רטט מאוד חזק את תרגישי את הכאב במקומות אחרים בגוף. נגיד אני עשיתי קעקוע על האמה שלי והרגשתי כאבים חזקים בכתף.
4AM
פחות, זה פשוט יותר ממושך.