3 תשובות
אפשר לעשות "כל מי שחושב ככה שיעשה לייק להודעה"
שואל השאלה:
לא יש אפשרות ממש לעשות סקר ראיתי אנשים עושים את זה אבל לא יודעת איך
לא יש אפשרות ממש לעשות סקר ראיתי אנשים עושים את זה אבל לא יודעת איך
אנונימית
מכתבה שקראתי, זה בינתיים לא זמין לכולם אלה רק לאלה שיש להם את גרסת הבטא או משהו כזה. בטח ראית אנשים עם גרסה הבטא או נסיינים.
ובמקום זה הרעיון של "אני מלכה רצח" דיי טוב
ובמקום זה הרעיון של "אני מלכה רצח" דיי טוב
אנונימית
באותו הנושא: