6 תשובות
מסרי לו מזל טוב בשמינו
כן אניי
אח שלי (היום זה היומולדת שלו אגב)
אחותי
לא אני אבל איזה חצי מהכיתה שלי כן
וגם אחי
וגם אחי
באותו הנושא: